eprintid: 26765 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/67/65 datestamp: 2018-03-15 09:23:55 lastmod: 2018-03-15 09:23:55 status_changed: 2018-03-15 09:23:55 type: conference_item metadata_visibility: show title: Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень language: ukraine creators_name: Мосійчук, І. В. creators_name: Прокопова, О. О. creators_id: mosiychuk_i@ukr.net ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public pres_type: paper date: 2017-12 date_type: published pagerange: 27-28 event_title: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку» event_location: ЖДУ ім І.Франка event_dates: 18-20 грудня 2017 року event_type: conference refereed: TRUE citation: Мосійчук, І. В., Прокопова, О. О. (2017) Маркетингові дослідження як основа прийняття управлінських рішень. In: І Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Стратегічні імперативи економіки та управління в умовах сталого розвитку», 18-20 грудня 2017 року, ЖДУ ім І.Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26765/1/%D0%9E%D0%9A%D0%A1%D0%90%D0%9D%D0%90_%D0%9F%D0%A0%D0%9E%D0%9A%D0%9E%D0%9F%D0%9E%D0%92%D0%90_%D1%82%D0%B5%D0%B7%D0%B8.PDF