%0 Journal Article %@ 2076-8184 %A Усата, О. Ю. %D 2016 %F zu2:26815 %I Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України %J Інформаційні технології і засоби навчання %K акмеологія; педагогічна акмеологія; вчитель-акмеолог; ІКТ. %N 4 %P 206-216 %T Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога %U http://eprints.zu.edu.ua/26815/ %V 54 %X У статті розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховну діяльність школи; проаналізовано наукові дослідження сучасних учених, присвячені цій проблемі; подано особливості розвитку і самореалізації власного інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності; розглянуто особливості складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей було проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на професійно-особистісне зростання педагога.