eprintid: 26815 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 1407 dir: disk0/00/02/68/15 datestamp: 2018-03-20 15:46:26 lastmod: 2018-03-20 15:46:26 status_changed: 2018-03-20 15:46:26 type: article metadata_visibility: show title: Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога language: ukraine abstract: У статті розглянуто основні аспекти впровадження акмеологічного підходу в навчально-виховну діяльність школи; проаналізовано наукові дослідження сучасних учених, присвячені цій проблемі; подано особливості розвитку і самореалізації власного інноваційного творчого потенціалу, самоосвітньої діяльності; розглянуто особливості складання плану самовдосконалення і плану-проспекту самовиховання, а також розробки власної самопрезентації вчителя-акмеолога. Відповідно до вище визначених особливостей було проаналізовано, узагальнено та систематизовано ІКТ, що ефективно впливатимуть на професійно-особистісне зростання педагога. keywords: акмеологія; педагогічна акмеологія; вчитель-акмеолог; ІКТ. creators_name: Усата, О. Ю. creators_id: ln_usat@ukr.net ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2016 publication: Інформаційні технології і засоби навчання volume: 54 number: 4 publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України pagerange: 206-216 refereed: TRUE issn: 2076-8184 official_url: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1421/1068 related_url_url: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/1421/1068 citation: Усата, О. Ю. (2016) Інформаційно-комунікаційні технології на шляху становлення вчителя-акмеолога. Інформаційні технології і засоби навчання, 54 (4). с. 206-216. ISSN 2076-8184 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26815/1/IKT_2016_WoS.pdf