relation: http://eprints.zu.edu.ua/26818/ title: Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання creator: Усата, О. Ю. subject: LB Теорія і практика освіти description: В статті звертається увага на важливість використання різних електронних освітніх ресурсів, а саме програмно-методичних комплексів, для ефективної організації особистісно орієнтованого навчання. На основі дослідження вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури аналізується поняття програмно-методичного комплексу та вимоги до його змісту та оформлення, які були провідними в розробці цього електронного засобу навчання студентами проблемної групи. Розглядається наше розуміння ключових понять особистісної орієнтації навчального процесу: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання та інші. Наведені особливості особистісно орієнтованого підходу у навчанні, які може забезпечити використання програмно-методичного комплексу. publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України date: 2012 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26818/1/IKT_2012.pdf identifier: Усата, О. Ю. (2012) Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (28). ISSN 2076-8184 relation: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/662/497 language: ukraine