%0 Journal Article %@ 2076-8184 %A Усата, О. Ю. %D 2012 %F zu2:26818 %I Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України %J Інформаційні технології і засоби навчання %K особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, програмно-методичний комплекс %N 28 %T Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання %U http://eprints.zu.edu.ua/26818/ %V 2 %X В статті звертається увага на важливість використання різних електронних освітніх ресурсів, а саме програмно-методичних комплексів, для ефективної організації особистісно орієнтованого навчання. На основі дослідження вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури аналізується поняття програмно-методичного комплексу та вимоги до його змісту та оформлення, які були провідними в розробці цього електронного засобу навчання студентами проблемної групи. Розглядається наше розуміння ключових понять особистісної орієнтації навчального процесу: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання та інші. Наведені особливості особистісно орієнтованого підходу у навчанні, які може забезпечити використання програмно-методичного комплексу.