eprintid: 26818 rev_number: 15 eprint_status: archive userid: 1407 dir: disk0/00/02/68/18 datestamp: 2018-03-20 15:51:42 lastmod: 2018-03-20 15:51:42 status_changed: 2018-03-20 15:51:42 type: article metadata_visibility: show title: Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання language: ukraine abstract: В статті звертається увага на важливість використання різних електронних освітніх ресурсів, а саме програмно-методичних комплексів, для ефективної організації особистісно орієнтованого навчання. На основі дослідження вітчизняної та зарубіжної науково-педагогічної літератури аналізується поняття програмно-методичного комплексу та вимоги до його змісту та оформлення, які були провідними в розробці цього електронного засобу навчання студентами проблемної групи. Розглядається наше розуміння ключових понять особистісної орієнтації навчального процесу: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, особистісно орієнтовані технології навчання та інші. Наведені особливості особистісно орієнтованого підходу у навчанні, які може забезпечити використання програмно-методичного комплексу. keywords: особистісно орієнтований підхід, особистісно орієнтоване навчання, програмно-методичний комплекс creators_name: Усата, О. Ю. creators_id: ln_usat@ukr.net ispublished: pub subjects: LB divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2012 date_type: published publication: Інформаційні технології і засоби навчання volume: 2 number: 28 publisher: Інститут інформаційних технологій і засобів навчання АПН України refereed: TRUE issn: 2076-8184 official_url: https://journal.iitta.gov.ua/index.php/itlt/article/view/662/497 citation: Усата, О. Ю. (2012) Програмно-методичний комплекс підтримки вивчення навчальних дисциплін як засіб реалізації особистісно орієнтованого навчання. Інформаційні технології і засоби навчання, 2 (28). ISSN 2076-8184 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26818/1/IKT_2012.pdf