eprintid: 26841 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/68/41 datestamp: 2018-03-27 14:00:04 lastmod: 2018-03-27 14:00:04 status_changed: 2018-03-27 14:00:04 type: article metadata_visibility: show title: Пам'ять, її види та раціональні прийоми заучування навчального матеріалу language: ukraine creators_name: Вергеліс, Д. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Вікова та педагогічна психологія : Навч. Посіб./ О.В.Скрипченко, Л.В.Долинська, З.В.Огороднійчук та ін.- К.:Просвіта, 2001.- С.347-391. 2. Кочерга О., Васильєв О. Психічне здоров’я молодшого школяра//Бібліотека психолога. - 2003.- С.40-57. 3. Гіппенрейтер Ю.Б. Романов В.Я., Хрестоматія по загальній психології. Психологія пам'яті. - М.: Изд-во МГУ, 1980р. - 480с. 4. Крилов А.А., Манічева С.А., Практикум з загальної, експериментальної та прикладної психології. - СПб: Пітер, 2000р. - 89с. citation: Вергеліс, Д. (2018) Пам'ять, її види та раціональні прийоми заучування навчального матеріалу. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26841/1/4.PDF