eprintid: 26842 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/68/42 datestamp: 2018-03-27 14:00:19 lastmod: 2018-03-27 14:00:19 status_changed: 2018-03-27 14:00:19 type: article metadata_visibility: show title: Основні психологічні причини неуспішності молодших школярів і шляхи їх подолання language: ukraine creators_name: Веремієнко, О. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2018 publication: Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти publisher: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка refereed: TRUE referencetext: 1. Блонский П.П. Память и мышление. Психологический анализ припоминания / П.П.Блонский // Избранные психологические произведения. – М., 1964. – С. 11–12. 2. Власова Т.А. Актуальные проблемы клинического изучения задержки психического развития / Т.А.Власова, К.С. Лебединская // Дефектология. – 1975. – №6. – С. 8–13. 3. Кулик В. Діти з труднощами у навчанні / В. Кулик // Шкільний світ. – 2001. – грудень (№45) – С. 2–5 4. Мотивація невмотивованих: (Заохочення байдужих до навчання учнів) // Директор школи. – 2002. – січень (№3) – С. 9–10 5. Слободяник Н.П. Психологическая помощь школьникам с проблемами в обучении: Практ. пособ. / Н.П.Слободяник. – М.: Айрис-пресс, 2014. – 256 с. 6. Шевченко С.Г. Коррекционно развивающее обучение Организационно-педагогические аспекты: Пособ. для учителя Изд.2-е. / С.Г.Шевченко. – М., 2009. – 136 с. citation: Веремієнко, О. (2018) Основні психологічні причини неуспішності молодших школярів і шляхи їх подолання. Інноваційні процеси в розвитку дошкільної та початкової освіти. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26842/1/5.PDF