relation: http://eprints.zu.edu.ua/26866/ title: Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти creator: Вознюк, О. В. creator: Тичина, О. Р. subject: B Філософія (Загальне) subject: BC Логіка subject: BF Психологія subject: BL Релігія subject: L Освіта (Загальне) description: Монографія є спробою комплексного дослідження людини як сутності, що навчається та розвивається. Автори аналізують розвиток предметів та явищ, які відносяться до різних рівнів реальності, що дозволяє сформулювати основні аспекти концепції універсальної парадигми розвитку. Досліджується феномен соціальної динаміки в широкому філософському та психологічному контекстах, що дає можливість розширити когнітивне поле аналізу та поєднати факти, які відносяться до віддалених одна від одної галузей знань. Монографія репрезентує концепцію духовності як цілісності на основі погляду на духовність як всезагальне явище нашого світу. Розглядаються актуальні проблеми освіти на грунті сформульованої авторами нової парадигми освіти. publisher: Волинь date: 1998 type: Монографія type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26866/1/%D0%9B%D1%8E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D0%B0_%D1%89%D0%BE%20%D0%BD%D0%B0%D0%B2%D1%87%D0%B0%D0%B5%D1%82%D1%8C%D1%81%D1%8F.pdf identifier: Вознюк, О. В., Тичина, О. Р. (1998) Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти. Інший. Волинь, Житомир. relation: 966-7390-10-1 language: ukraine