relation: http://eprints.zu.edu.ua/26870/ title: Новая парадигма дошкольного образования creator: Вознюк, О. В. subject: B Філософія (Загальне) subject: BF Психологія subject: L Освіта (Загальне) subject: LB Теорія і практика освіти description: Розглядається нова парадигма дошкільної освіти, яка містить поетапну траєкторію розвитку: дитина розвивається від стану правопівкульової злитості зі світом, характеризуючись багатозначним парадоксальним мисленням і відкритістю до чуда, парадоксу, абсурду. Далі в молодшому шкільному віці у дитини активно розвивається лівопівкульова здатність до однозначного абстрактно-логічного мислення, що дозволяє дитині усвідомлювати себе у полі причинно-наслідкових залежностей. У старшому шкільному віці до ресурсів молодшої школи повинні додаватися ресурси природничонаукових і філософських дисциплін, а також поглиблене вивчення всіляких парадоксів, як логіко-семантичних, так і онтологічних, універсальних матриць знань, на основі чого формуються уявлення про синтез знань, який базується на представленних універсальних матрицях знань. publisher: Koob publications date: 2017 type: Монографія type: NonPeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26870/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%94%D0%BE%D1%88%D0%BA%D0%BE%D0%BB%D1%8C%D0%BD%D0%BE%D0%B5%20%D0%BE%D0%B1%D1%80%D0%B0%D0%B7%D0%BE%D0%B2%D0%B0%D0%BD%D0%B8%D0%B5%20_2017_%D1%80%D1%83%D1%81.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2017) Новая парадигма дошкольного образования. Проектний звіт. Koob publications, Житомир. language: russian