%0 Report %9 Проектний звіт %A Вознюк, О. В. %C Житомир %D 2017 %F zu2:26870 %K The paper contains the new paradigm of early childhood education, which expresses a phased developmental path: the child develops from a right hemispheric state of merging with the world, characterized by multi-semantic paradoxical thinking and openness to the miracle, paradox, the absurd. Later in the early school years the child is actively developing left-hemisphere ability for unambiguous abstract-logical thinking, allowing the child to realize himself in the field of causal dependencies. In the senior school years the resources of primary school are to be complemented with scientific and philosophical disciplines, with in-depth study of various paradoxes – logical-semantic and the ontological ones, the universal matrix of knowledge, forming the notions of the synthesis of knowledge. %T Новая парадигма дошкольного образования %U http://eprints.zu.edu.ua/26870/ %X Розглядається нова парадигма дошкільної освіти, яка містить поетапну траєкторію розвитку: дитина розвивається від стану правопівкульової злитості зі світом, характеризуючись багатозначним парадоксальним мисленням і відкритістю до чуда, парадоксу, абсурду. Далі в молодшому шкільному віці у дитини активно розвивається лівопівкульова здатність до однозначного абстрактно-логічного мислення, що дозволяє дитині усвідомлювати себе у полі причинно-наслідкових залежностей. У старшому шкільному віці до ресурсів молодшої школи повинні додаватися ресурси природничонаукових і філософських дисциплін, а також поглиблене вивчення всіляких парадоксів, як логіко-семантичних, так і онтологічних, універсальних матриць знань, на основі чого формуються уявлення про синтез знань, який базується на представленних універсальних матрицях знань.