relation: http://eprints.zu.edu.ua/26886/ title: Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови creator: Попадюк, Н. Б. subject: LB1501 Початкова освіта date: 2018 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/26886/1/I%D0%9D%D0%A2%D0%95%D0%93%D0%A0%D0%9E%D0%92%D0%90%D0%9D%D0%98%D0%99%20%D0%9FI%D0%94%D0%A5I%D0%94%20%D0%94%D0%9E%20%D0%9D%D0%90%D0%92%D0%A7%D0%90%D0%9D%D0%9D%D0%AF%20_%D0%A1%D0%A2%D0%90%D0%A2%D0%A2%D0%AF_%20%D0%9F%D0%9E%D0%9F%D0%90%D0%94%D0%AE%D0%9A%20%D0%9D.%20%D0%91._%D0%BF%D1%80%D0%B0%D0%B2%D0%BA%D0%B0.pdf identifier: Попадюк, Н. Б. (2018) Ефективність використання інтегрованого підходу для розвитку усної взаємодії молодших школярів на уроках англійської мови. Напрями розвитку мовної освіти у ХХІ столітті. language: ukraine