eprintid: 26907 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/69/07 datestamp: 2018-04-04 06:16:21 lastmod: 2018-04-04 06:16:21 status_changed: 2018-04-04 06:16:21 type: monograph metadata_visibility: show title: Философские, естественнонаучные, психолого-педагогические алгоритмы эстетического творчества language: russian abstract: Розглядаються філософські, наукові та психолого-педагогічні алгоритми естетичної творчості, в рамках яких мистецтво, спрямоване на катарсичну і психотерапевтичну гармонізацію людської особистості, розуміється як естетичний "код доступу" до науково-теоретичного і ціннісно-моральному способів пізнання і освоєння світу, що відкриває нові можливості розуміння природи естетичного і механізмів його впливу на людину в контексті педагогічного дії. Репрезентується системна структура педагогічного дії (впливу) в контексті концепції функціональної асиметрії півкуль головного мозку людини. Обґрунтовуються психологічні принципи створення геніальних творів мистецтва. keywords: The philosophical, scientific and psychological pedagogical algorithms of aesthetic creativity are considered, within the framework of which the art aimed at cathartic and psychotherapeutic harmonization of the human personality is understood as an aesthetic "access code" to scientific, theoretical and value-moral ways of cognition and development of the world, which opens up new possibility of understanding the nature of the aesthetic and the mechanisms of its influence on man in the context of pedagogical action. The system structure of pedagogical action (influence) is represented in the context of the concept of the functional asymmetry of the human cerebral hemispheres. The psychological principles of creating generous creations of art are justified. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: BH subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public monograph_type: project_report date: 2017 date_type: published publisher: Koob publications place_of_pub: Житомир pages: 76 referencetext: Вознюк О. В. Синергетична концепція естетичного виховання // Синергетика: процеси самоорганізації технічних, технологічних та соціальних систем : матеріали Першої Всеукр. наук. конф., Житомир, 17-18 черв. 2003 р. / ред. І. Г. Грабар. – Житомир, 2003. – С. 58-59. Вознюк А.В. Философские, научные и психолого-педагогические алгоритмы эстетического творчества // «Академия Тринитаризма», М., Эл № 77-6567, публ.17744, 17.11.2012. – Режим доступа: http://www.trinitas.ru/rus/doc/0016/001c/00162026.htm Вознюк А. В. Философские, научные и психолого-педагогические алгоритмы эстетического творчества // Естетичне виховання дітей та молоді: теорія, практика, перспективи розвитку: збірник наукових праць / за ред. О. А. Дубасенюк, Н. Г. Сидорчук. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2012. – С. 90-126. Вознюк О.В. Виявлення магістральної тенденції розвитку освіти (на прикладі розвитку педагогічних технологій у галузі естетичного виховання) // Інновційні технології підготовки майбутніх фахівців у системі неперевної освіти: збірник наукових праць / за ред. О.С.Березюк, О.М.Власенко. – Житомир: Вид-во ЖДУ ім.І.Франка. – С. 77-89. Вознюк О.В. Казково-метафоричний ресурс формування наукового світогляду дітей // Наукові записки Малої академії наук України. – Сбірник Наукових праць. Серія: Педагогічні науки. – Вип. 3. – К., 2013. – С. 128-142. Вознюк О.В. Нова постнекласична парадигма мистецької освіти // Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький ТОВ Поліграфіст, 2016. – Вип.. 5. – С. 8-14. Вознюк А.В. Педагогическая синергетика: монография. – Житомир: Изд-во ЖГУ им. И. Франко, 2012. – 812 с. Вознюк А.В. Процесс достижения акме как фазовое (критическое) явление: постановка проблемы // Акмеология 2011. Методологические и методические проблемы / Под ред. Н.В. Кузьминой, Е.Н. Жариновой. – СПб.: Из-во НУ "Центр стратегических исследований", 2011. – С. 57-65. Вознюк А.В. Анализ духовного и соматического здоровья личности в сфере социального конфликта // Практическая психология образования ХХI века: проблемы и перспективы. Духовно-нравственное воспитание в образовательном пространстве России: сб. науч.статей и и материалов Х-й Всероссийской научно-практической конференции: под общ.ред. И.М. Ильичевой, Р.В. Ершовой. – Коломна: Московский государственный обласной социально-гуманитарный институт, 2012. – С. 26-33. citation: Вознюк, О. В. (2017) Философские, естественнонаучные, психолого-педагогические алгоритмы эстетического творчества. Проектний звіт. Koob publications, Житомир. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26907/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20_%D0%B8%D1%81%D0%BA%D1%83%D1%81%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_%D0%9C%D0%BE%D0%BD%D0%BE%D0%B3%D1%80%D0%B0%D1%84%D0%B8%D1%8F_2017.pdf