eprintid: 26935 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/69/35 datestamp: 2018-04-10 20:16:47 lastmod: 2018-04-10 20:16:47 status_changed: 2018-04-10 20:16:47 type: article metadata_visibility: show title: До проблеми побудови синергетичної концепції освіти language: ukraine abstract: Розглядаються питання синергізації освітніх систем, аналізуються сучасні педагогічні системи та підходи до побудови синергетичної концепції освіти. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2006 date_type: published publication: Актуальні проблеми професійної освіти та стратегії розвитку : зб. наук. праць учасників Всеукр. наук.-практ. конф. "Тенденції розвитку професійно-педагогічної освіти в Україні і за кордоном pagerange: 36-38 refereed: TRUE referencetext: 1. Гончаренко С. У. Український педагогічний словник. – К., 1997. – 331 с. 2. Клепко С. Ф. Інтегративна освіта і поліморфізм. – Київ-Полтава-Харків: ПОІПОПП, 1998. – 360 с. 3. Клепко С. Ф. Методологія пізнання освіти: організувати хаос // Практична філософія. – 2003. – № 1. – С. 183–190. 4. Кушнір В. А . Ідеї постмодернізму в педагогічному процесі // Шлях освіти. – 2001. – № 1. – С. 7– 10. 5. Кушнір В. А. Характеристика особливостей освітніх систем // Педагогіка і психологія. – 1999. – № 4. – С. 83– 91. 6. Національна доктрина розвитку освіти України у ХХІ столітті // Освіта України. – 2002. - № 33. – С. 4-6. citation: Вознюк, О. В. (2006) До проблеми побудови синергетичної концепції освіти. Актуальні проблеми професійної освіти та стратегії розвитку : зб. наук. праць учасників Всеукр. наук.-практ. конф. "Тенденції розвитку професійно-педагогічної освіти в Україні і за кордоном. с. 36-38. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26935/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F_1.pdf