relation: http://eprints.zu.edu.ua/2694/ title: Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань creator: Мантула, Т. І. subject: L Освіта (Загальне) description: У статті проаналізовано стан організації роботи з обдарованими дітьми та висвітлено підходи до проектування процесу навчання з огляду на класифікацію видів обдарованості за ступенем сформованості, наявною формою та віковими особливостями розвитку індивіда. У контексті статті наголошено на актуальності психолого-педагогічного дослідження потенціалу обдарованих дітей. date: 2008 type: Стаття type: PeerReviewed format: application/pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/2694/1/08mtiaro.pdf identifier: Мантула, Т. І. (2008) Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 58-63. language: ukraine