eprintid: 2694 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/00/26/94 datestamp: 2009-05-21 11:46:37 lastmod: 2015-08-14 19:17:55 status_changed: 2009-05-21 11:46:37 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань language: ukraine abstract: У статті проаналізовано стан організації роботи з обдарованими дітьми та висвітлено підходи до проектування процесу навчання з огляду на класифікацію видів обдарованості за ступенем сформованості, наявною формою та віковими особливостями розвитку індивіда. У контексті статті наголошено на актуальності психолого-педагогічного дослідження потенціалу обдарованих дітей. creators_name: Мантула, Т. І. ispublished: pub subjects: L1 full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 41 pagerange: 58-63 refereed: TRUE citation: Мантула, Т. І. (2008) Дидактична двовекторність організації роботи з дітьми в аспекті розвитку їх обдарувань. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 58-63. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2694/1/08mtiaro.pdf