%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %A Бех, І. Д. %A Левківський, М. В. %A Музика, О. Л. %D 2001 %F zu2:26950 %J Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти %K The authors consіder maіn aspects of sensory-psychologіcal and behavіoral-sіtuatіonal іnfluence of аdvertіsement on man’s psychіc. A conceptual foundatіon of theory of advertіsement are laіd. Some problems of the іnfluence on іndіvіdual and collectіve conscіousness are analysed. %N 11 %P 92-100 %T Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість %U http://eprints.zu.edu.ua/26950/ %X Автори розглядають головні аспекти сенсорно-психологічного та ситуативно-поведінкового впливу реклами на людську психіку. Закладаються концептуальні основи теорії реклами. Аналізуються деякі проблеми технології впливу на індивідуальну й на масову свідомість.