eprintid: 26950 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/69/50 datestamp: 2018-04-12 06:35:24 lastmod: 2018-04-12 06:35:24 status_changed: 2018-04-12 06:35:24 type: article metadata_visibility: show title: Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість language: ukraine abstract: Автори розглядають головні аспекти сенсорно-психологічного та ситуативно-поведінкового впливу реклами на людську психіку. Закладаються концептуальні основи теорії реклами. Аналізуються деякі проблеми технології впливу на індивідуальну й на масову свідомість. keywords: The authors consіder maіn aspects of sensory-psychologіcal and behavіoral-sіtuatіonal іnfluence of аdvertіsement on man’s psychіc. A conceptual foundatіon of theory of advertіsement are laіd. Some problems of the іnfluence on іndіvіdual and collectіve conscіousness are analysed. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Бех, І. Д. creators_name: Левківський, М. В. creators_name: Музика, О. Л. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: BF divisions: sch_met full_text_status: public date: 2001 date_type: published publication: Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти number: 11 pagerange: 92-100 refereed: TRUE referencetext: 1. Спрингер С., Дейч Т. Левый мозг, правый мозг. – М.: Мир, 1983. – 256 с. 2. Каструбин Э. М. Трансовые состояния и “поле смысла”. – М.: КСП, 1995. – 215 с. 3. Морозов В. П. Исследование способности человека к восприятию инверсированной во времени речи // Психологический журнал, № 1, 1992. – С. 61–68; № 3; 1993. – С. 150. 4. Брагина Н. Н., Доброхотова Т. А. Функциональные асимметрии человека.– М.: Медицина, 1988. – 288 с. 5. Херсонский Б. Г. Зигмунд Фрейд. Автобиография бессознательного // Фрейд З. Толкование сновидений. – Киев: Здоровья, 1991. – С. 23–24. 6. Галеев Б. Человек, искусство, техника: проблемы синестезии в искусстве и технике. – Казань: Изд. КГУ, 1987. – 263 с. 7. Николаенко Н. Н. Взаимодействие полушарий мозга в процессе восприятия и обозначения цвета // Сенсорные системы. Сенсорные процессы и асимметрия полушарий. – Л.: Наука, 1985. – С. 47–57; 57–67. 8. Балонов Л. Я., Деглин В. Л., Черниговская Т. В. Функциональная асимметрия в организации речевой деятельности // Сенсорные системы. Сенсорные процессы и асимметрия полушарий.– Л.: Наука, 1985. – С. 99–15. 9. Charman D. K. The cerebral hemіspheres appear to functіon dіfferently іn artіsts and scіentіsts // Cortex vol.17, № 3, 1981.– P. 453–458. 10. Симерицкая Э. Г., Блинов С. М., Яковлев А. И., Копелев Л. В. О доминантности полушарий в восприятии чисел // Физиология человека, № 6, 1978. – С. 971–976. 11. Музыка “левая” и “правая” // Наука и жизнь, № 4, 1985. – С. 25. 12. Гумбольдт Вильгейм фон. Избранные труды по языкознанию. – М.: Прогресс, 1984. – 394 с. 13. Левицкий В. В. Семантика и фонетика. – Черновцы: Изд. ЧГУ, 1973. – 103 с. 14. Sapіr E. A Study іn Phonetіc Symbolіsm // Journal Exp. Psychol, N. 12, 1929. – P. 225–239. 15. Гальперин И. Р. Информативность единиц языка. – М.: Наука, 1974. – С. 46–47. 16. Журавлев А. П. Фонетичское значение. – Л.: Изд. ЛГУ, 1974. – 159 с. 17. Журавлев А. П. Звук и смысл. – М.: Просвещение, 1981. – 176 с. 18. Воронин С. В. Основы фоносемантики. – Л.: Изд. ЛГУ, 1982. – 244 с. 19. Воронин С. В. Фоносемантические идеи в зарубежном языкознании: (Очерки и извлечения). – Л.: Изд. ЛГУ, 1990. – 199 с. 20. Иванова-Лукьянова Г. Н. О восприятии звуков // Развитие фонетики современного русского языка. – М.: Наука. 1966. – С. 136 –143. 21. Черепанова И.Ю. Дом колдуньи. Язык творчекого бессознательного. – М.: КСП+, 1999. – 416 с. 22. Бессер-Зигмунд К. Магические слова. – СПб., 1996. – 224 с. 23. Артёмьева Е. Ю. Психология субъективной семантики. – М.: Изд. МГУ, 1980. – 128 с. 24. Гибсон Дж. Экологический подход к зрительному восприятию. – М.: Прогресс, 1988. – 464 с. 25. Лурия А. Р. Язык и сознание. – М.: Изд. МГУ, 1979. – 320 с. 26. Голубева Е. А. Индивидуальные особенности памяти человека. – М.: Педагогика, 1980. – 151 с. 27. Кон И. С. Введение в сексологию. – М.: Медицина, 1989. – 336 с. 28. Чалдини Р. Психология влияния. – СПб.: Питер Ком, 1999. – 272 с. 29. Обухова Л. Ф. Детская психология: теории, факты, проблемы. – М.: Тривола, 1995. – 357 с. 30. Phіllіps D. P. Suіcіde, motor vehіcle fatalіtіes, and the mass medіa: Evіdence toward a theory of suggestіon // Amerіcan Journal of Socіology, 84, 1979. – P. 1150–1174. 31. Ôðîìì Ý. Àíàòîìèÿ ÷åëîâå÷åñêîé äåñòðóêòèâíîñòè. – Ì.: Ðåñïóáëèêà, 1994. – 447 ñ. citation: Вознюк, О. В., Бех, І. Д., Левківський, М. В., Музика, О. Л. (2001) Психологія реклами: технологія впливу на індивідуальну та масову свідомість. Вiсник Житомирського інженерно-технологічного інституту. Фундаментальнi та гуманітарні науки. Проблеми освіти (11). с. 92-100. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26950/1/%D0%91%D0%B5%D1%85_%20%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20RECLAMA1.pdf