eprintid: 26966 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/69/66 datestamp: 2018-04-14 09:02:40 lastmod: 2018-04-14 09:02:40 status_changed: 2018-04-14 09:02:40 type: article metadata_visibility: show title: Синергетичний та акмеологічний аспекти формування професійної компетентності студентів language: ukraine abstract: Компетентність як готовність на високому професійному рівні виконувати свої посадові та фахові обов’язки відповідно до сучасних теоретичних та практичних надбань і досвіду людини аналізується у площині синергетичного та акмеологічного підходів. keywords: Synergy and acmeological aspects of the formation of professional competence in students. Competence as readiness on a high professional level to accomplish one's staff and professional duty due to the modern theoretical and practical gains and experience of a man is analysed on the plane of synergy and acmeology approaches. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_name: Цимбал, С. В. creators_name: Кубіцький, С. О. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: BF subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2005 date_type: published publication: Нові технології навчання : наук.-метод. зб. number: 40 pagerange: 80-90 refereed: TRUE referencetext: 1. Бардин К. В. Многомерность ощущений и ее использование наблюдателем // Когнитивная психология. – М.: Наука, 1986. – С. 55–60. 2. Бех І.Д. Особистісно зорієнтоване виховання: Науково-методичний посібник. – К., 1998. – 204 с. 3. Бэндлер Р., Гриндер Дж. Трансформейшн. Нейролингвистическое программирование и структура гипноза. – СПб, 1995. – 317 с. 4. Вознюк О. В., Тичина О. Р. Людина, що навчається: головні аспекти нової парадигми освіти. – Житомир: Волинь, 1998. – 229 с. 5. Галеев Б. Человек, искусство, техника: проблемы синестезии в искусстве и технике. – Казань: Изд. КГУ, 1987. – 263 с. 6. Дорфман Л. Я., Ковалева Г. В. Основные направления исследований креативности в науке и искусстве // Вопросы психологии. – 1999. – № 2. – С. 101–106. 7. Дубчак О, Покладова В, Стефаненко Н. Психологічні умови формування "гнучкої" особистості // Нові напрямки творчого розвитку особистості школяра. Матеріали доповідей та повідомлень науково-практичної конференції. – Київ, 2004. – С. 20–21. 8. Завіниченко Н. Б. Особливості розвитку комунікативної компетентності майбутнього практичного психолога системи освіти: Автореф. дис... канд. психол. наук: 19.00.07 / Інституті психології ім. Г.С.Костюка АПН України (м. Київ). – К., 2003. – 20 с. 9. Зайцев В. В., Зимичев А. М. Проблемы развития акмеологического образования // Проблемы развития системы акмеологических наук (под ред. Н. В. Кузьминой и А. М. Зимичева). – СПб.: Изд. СПАА (Санкт-Петербургской акмеологической академии), 1996. – С. 53–106 10. Калінін В.О., Особливості формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови в новій мовній політиці // Формування професійної компетентності майбутнього вчителя іноземної мови засобами інноваційних освітніх технологій: Зб. наук, праць. - Житомир: Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2004. – С. 193–196 11. Карпова Л. Г.. Формування професійної компетентності вчителя загальноосвітньої школи: Автореф. дис... канд. пед. наук: 13.00.04 / Харківський держ. педагогічний ун-т ім. Г.С.Сковороди. – Харків., 2004. – 20 с. 12. Кривцов С. В. Тренинг: учитель и проблемы дисциплины / 3-е изд., стер. – М.: Генезис, 2000. - 288 с. 13. Машталір А.М., Вознюк О.В., Кубіцький С.О. Формування творчої особистості курсанта: синергетичний аспект // Нові технології навчання. Науково-методичний збірник. Вип. 38. – К., 2004. – С. 109–117. 14. Пидмазин С.И. Личностно-ориентированное образование. Соціально-философское исследование. – Запорожье, 2000. – С. 166–168. 15. Проблемы развития системы акмеологических наук (под ред. Н. В. Кузьминой и А. М. Зимичева). - СПб.: Изд. СПАА (Санкт-Петербургской акмеологической академии), 1996. – 268 с. 16. Реан А. А. Акмеология личности Проблемы развития системы акмеологических наук (под ред. Н. В. Кузьминой и А. М. Зимичева). - СПб.: Изд. СПАА (Санкт-Петербургской акмеологической академии), 1996. - С. 118-136. 17. Роменець В. А. Психологія творчості: Навч. посібник. 2-е видання, доп. - К.: Либідь, 2001. - 288 с. 18. Стратегія реформування освіти в Україні: Рекомендації з освітньої політики. – К.: К.І.С., 2003. – 296 с. 19. Тарнопольський О. Б. Питання впроваждення нейро-лінгвістичного програмування у викладанні іноземних мов // Педагогіка і психологія. – 2001. – № 1 (30). – С. 43–49. 20. Теоретичні та методичні засади соціально-педагогічної підготовки вчителя: Збірник науково-методичних праць / Ред. кол. Дубасенюк О.А. та ін. – К.: ІЗМН, - Житомир: держ. пед інститут. – 1999. – 188 с. 21. Трансформация личности: нейролингвистическое программирование /Анализ и комментарии О. Ксендзюк. – Одесса: Хаджибей, 1995. – 352 с. 22. Формирование учебной деятельности студентов (под ред. В. Я. Ляудис). – М.: Изд. МГУ, 1989. – 240 с. 23. Якиманская И С. Технология личностно-ориентированого обучения в современной школе. – М: Сентябрь, 2000. – 176 с. 24. Maslow A. H. The Farther Reaches of Human Nature. – N. Y.: Penguin Books, 1976. – 407 p. citation: Вознюк, О. В., Цимбал, С. В., Кубіцький, С. О. (2005) Синергетичний та акмеологічний аспекти формування професійної компетентності студентів. Нові технології навчання : наук.-метод. зб. (40). с. 80-90. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/26966/1/%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%8C%D1%8F_2005_1.pdf