eprintid: 2698 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/00/26/98 datestamp: 2009-05-22 06:51:05 lastmod: 2015-08-14 19:18:26 status_changed: 2009-05-22 06:51:05 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст. language: ukraine abstract: У статті досліджуються причини розробки та аналізуються етапи становлення навчального предмета "Суспільствознавство" у процесі реформування шкільної суспільствознавчої освіти на початку 60-х років ХХ століття. Зроблено висновки, що впровадження нового навчального предмета було спричинене внутрішньополітичними змінами у державі та пройшло чотири етапи становлення. creators_name: Смагін, І. І. ispublished: pub subjects: LA full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 41 pagerange: 64-68 refereed: TRUE citation: Смагін, І. І. (2008) Причини розробки та основні етапи становлення шкільного навчального предмета "суспільствознавство" на початку 60-х років ХХ ст. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (41). с. 64-68. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2698/1/08siinps.pdf