eprintid: 27011 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/70/11 datestamp: 2018-04-26 21:25:31 lastmod: 2018-04-26 21:25:31 status_changed: 2018-04-26 21:25:31 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа" language: ukraine abstract: У Концепції "Нова українська школа" утверджується педагогіка партнерства, яка у педагогічну сферу феномен партнерства увійшов з соціально-трудової та економічної сфер, де він реалізується як специфічний механізм суспільних відносин між державними органами, представниками трудящих і роботодавцями, як спосіб взаємодії між різними соціальними групами. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи volume: 1 publisher: ФОП "НМ Левковець" pagerange: 29-37 refereed: TRUE referencetext: 1. Вознюк А.В. Педагогическая аксиоматика как теоретическая педагогика: монография. – Житомир : Вид-во Євенок О. О., 2017. – 444 с. URL http://www.klex.ru/o00 2. Вульфсон Б. Л. Проблемы "европейского воспитания"/ Б.Л. Вульфсон // Педагогика. – 2002. – №2. – С. 71-81. 3. Донченко Е. А. Фрактальная психология (Доглубинные основания индивидуальной и социетальной жизни) / Е.А. Донченко. – К.: Знания, 2005. – 324 с. 4. Кощиенко И. В. Взаимодействие педагогов и родителей в условиях группы кратковременного пребывания детей в дошкольном образовательном учреждении : автореф. дисс. ... кандидата педагогических наук : 13.00.01 / Кощиенко Ирина Васильевна. – Москва, 2012. – 23 с. 5. Кутырев В.А. Экологический кризис, постмодернизм и культура / В.А. Кутырев // Вопросы философии. – 1996. – №11. – С. 23-32. – С. 10-12. 6. Литература древнего Востока. Тексты. – М.: Изд. МГУ, 1984. – 352 с. 7. Лотман Ю.М. Внутри мыслящих миров / Ю.М. Лотман // Семиосфера. – СПб: Искусство, 2000. – С. 150-392. – С. 271. 8. Максимова С.Л. Образовательная практика и образовательное знание: дис. … доктора филос. наук: 09.00.01/ Максимова Светлана Анатольевна. – Екатеринбург: Изд. УГУ, 1999. – 245 с. – С. 68. 9. Романенко Ю.В. Аналіз соціальних систем (психофрактальний аспект): [монографія] / Романенко Ю.В. – К.: Вид-во Ін-ту міжнародних відносин КНУ ім.Т.Шевченка, 2003. – 200 с. 10. Соловьев В. С. Три силы // Соловьев В. С. Сочинения: в 2 т. / В. С. Соловьев. – М.: Правда, 1989. – Т. 1. – 688 с. – С. 19, 29. 11. Тарасова О. В. Культурологические аспекты в образовании (к постановке вопроса) / О. Тарасова // Альма-матер. – 2001. – №5. – С. 26-28. 12. Тульвисте П. Культурно-историческое развитие вербального мышления / П. Тульвисте. – Таллинн: Валкус, 1988. – 342 с. 13. Essinger H. Interkulturelle Erziehung in multikulturellen Gesellschaften / H Essinger// Schule Inder multikulturellen Gesellschaft: Ziele, Aufgaben und Wege interkultureller Erziehung / H. Magdeburger. – Frankfurt / M : Verlad für Interkultureller Kommunikation, 1991. – 223 S. – S. 26-30. 14. Murphy M., Donovan S. Contemporary meditation research. – San Francisco, Esalen Institute Press, 1985. – P. 34-40. citation: Вознюк, О. В. (2018) Аналіз співробітництва і партнерства як орієнтирів концепції "Нова українська школа". Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи, 1. с. 29-37. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27011/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA%20%D0%A1%D0%BE%D1%82%D1%80%D1%83%D0%B4_%D0%BF%D0%B0%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B5%D1%80%D1%81%D1%82%D0%B2%D0%BE_2017.pdf