eprintid: 2709 rev_number: 27 eprint_status: archive userid: 244 dir: disk0/00/00/27/09 datestamp: 2009-09-25 11:29:42 lastmod: 2015-08-14 19:20:03 status_changed: 2009-09-25 11:29:42 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів language: ukraine abstract: У статті, на основі аналізу історії шкільної правової освіти, досліджуються концептуальні підходи до формування правових навчальних предметів. Доведено, що вітчизняна практика шкільного навчання виробила два підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів: "правознавчий" та "законознавчий". Зроблено висновок про необхідність "правознавчого" підходу до формування сучасних правознавчих предметів у школі. creators_name: Смагін, І. І. ispublished: pub subjects: K1 full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 42 pagerange: 51-55 refereed: TRUE citation: Смагін, І. І. (2008) "Правознавчий" та "законознавчий" підходи до викладання шкільних правових навчальних предметів. ВІСНИК Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 51-55. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2709/1/Vip42_.pdf