eprintid: 27094 rev_number: 10 eprint_status: archive userid: 6461 dir: disk0/00/02/70/94 datestamp: 2018-05-21 11:34:01 lastmod: 2018-05-21 11:34:01 status_changed: 2018-05-21 11:34:01 type: article metadata_visibility: show title: Оптимізація графіки в Unity 5.X language: ukraine creators_name: Одинцов, О. В. ispublished: pub subjects: QA76 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2018-04-18 date_type: published publication: Новітні інформаційні технології в освіті і науці pagerange: 268-272 refereed: TRUE referencetext: 1. Hoffman Ch. How to Improve Gaming Performance with Intel HD Graphics Chips / Ch. Hoffman, [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.howtogeek.com/245592/how-to-improve-gaming-performance-with-intel-hd-graphics-chips/ 2. Optimizing graphics performance, [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://docs.unity3d.com/Manual/OptimizingGraphicsPerformance. html 3. Schuetz J. Comparing Game Engines: Unity vs Unreal vs Corona vs GameMaker / J. Schuetz, [Електронний ресурс]. – Режим доступу: https://www.pubnub.com/blog/comparing-game-engines-unity-unreal-corona-gamemaker/. 4. Князева Г. В. Методы оптимизации программ компьютерной графики OpenGL / Г. В. Князева. [Электронный ресурс]. – Режим доступу: https://cyberleninka.ru/article/v/metody-optimizatsii-programm-kompyuternoy-grafiki-opengl. 5. Тихомиров Ю. Программирование трехмерной графики / Ю. Тихомиров. – СПб.: BVH, 1998. – 256 с. 6.Шикин А. В., Боресков А. В. Компьютерная графика.Полигональные модели / А. В. Шикин, А. В. Боресков. – М.:ДИАЛОГ-МИФИ, 2001. – 288 с. citation: Одинцов, О. В. (2018) Оптимізація графіки в Unity 5.X. Новітні інформаційні технології в освіті і науці. с. 268-272. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27094/1/%D0%9E%D0%B4%D0%B8%D0%BD%D1%86%D0%BE%D0%B2%20%D0%9E.%20%D0%92..pdf