eprintid: 27125 rev_number: 17 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/71/25 datestamp: 2018-06-04 06:42:59 lastmod: 2018-06-04 08:26:49 status_changed: 2018-06-04 06:42:59 type: article metadata_visibility: show title: Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі language: ukraine abstract: Характерною ознакою сучасних змін у системі української освіти є її реформування на засадах наступності та неперервності. Найефективніше даний процес здійснюється, при наявності прямих зв’язків між різними гілками освіти (дошкільної і шкільної), які допомагають ліквідувати прогалини у змісті освіти та структурі навчального процесу. У законі України про освіту говориться про те, що саме наступність – одна з обов’язкових умов, що забезпечує здійснення неперервності процесу здобуття знань, яка певною мірою має забезпечити єдність, взаємозв’язок та узгодженість мети, змісту, методів, форм навчання й виховання з урахуванням вікових особливостей дітей на суміжних ступенях освіти. Сучасний стан проблеми наступності характеризується різнобічністю охоплення багатьох питань та неоднозначністю їх трактування і має комплексний, міждисциплінарний характер. creators_name: Бокша, А. А. creators_name: Сорочинська, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Materiały XI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Aktualne problem nowoczesnych nauk - 2015”. Nauka I studia number: 9 publisher: Przemyśl pagerange: 21-24 refereed: TRUE referencetext: 1. Аквилева Г.Н., Клепина З.А. Методика преподавания естествознания в начальной школе: Учеб. для студ. учреж. сред. проф. образования пед. профиля. - М: Гуманит. изд. центр ВЛАДОС, 2004 - 240 с. 2. Батаршев А.В. Педагогическая система преемственности обучения в общеобразовательной и профессиональной школе / А.В. Батаршев. – СПб., 1996. – 90 с. 3. Борисенко І.В. Наступність навчання в навчально-виховному комплексі "ліцей-вуз". - Слов’янськ – 2005 - 104 с. 4. Годник С.М. Процесс преемственности высшей и средней школы / С.М. Годник. – Воронеж: Изд-во Воронежского ун-та, 1981. – 208 с. 5. Гуз К.Ж. теоретичні та методичні основи формування в учнів цілісності знань про природу. - Полтава: Довкілля - К., 2004. - 472 с. 6. Деликатный К.Г. Преемственность в системе “школа-вуз” / К.Г. Деликатный. – К. : Знание УССР, 1986. – 48 с. 7. Мороз О.Г. Шляхи забезпечення наступності у самостійній учнів середньої загальноосвітньої школи і студентів вузу (на матеріалах шкіл і вузів Української РСР) : дис. канд. пед. наук : 13.00.01 / Олексій Григорович Мороз. – К., 1971. – 250 с. 8. Пакулова В.М., Кузнецова В.И. Методика преподавания природоведения. – М.: Просвещение, 1990. – 192 с. 9. Ушинський К.Д. Твори в 6-ти томах. Т. 2. – К., 1954. – 500 с. citation: Бокша, А. А., Сорочинська, О. А. (2015) Сутність поняття наступності навчання природознавства у початковій школі. Materiały XI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Aktualne problem nowoczesnych nauk - 2015”. Nauka I studia (9). с. 21-24. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27125/1/%D0%91%D0%BE%D0%BA%D1%88%D0%B0%2C%20%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf