eprintid: 27126 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/71/26 datestamp: 2018-06-04 06:43:27 lastmod: 2018-06-04 06:43:27 status_changed: 2018-06-04 06:43:27 type: article metadata_visibility: show title: Вплив типу темпераменту дитини на процес адаптації до умов ДНЗ language: ukraine abstract: Проблема, яка стосується відновлення та зміцнення здоров’я дітей, завжди була однією з головних у сучасній дошкільній освіті. Від моменту народження і впродовж усього життя, людині потрібно постійно пристосовуватися до змінних умов навколишнього середовища. Одним із таких етапів у житті дитини є вступ до дитячого садочку, перехід із однієї вікової групи в іншу, а потім і в школу, що супроводжується процесом адаптації організму. creators_name: Остапчук, О. В. creators_name: Сорочинська, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1603 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2016 date_type: published publication: Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісмного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць publisher: Житомир: «Полісся» pagerange: 145-149 refereed: TRUE referencetext: 1. Белкина Л.В. Адаптация детей раннего возраста к условиям ДОУ / Л.В. Белкина – Воронеж: Учитель ‒ 2006. ‒ 236 с 2. 2. Гурковаська Т., Баранова Ю. Запобігаємо адаптаційному синдрому в дітей дошкільного віку // Медична сестра дошкільного закладу ‒ №8. – 2013.– С. 44-51. 3. Дмитришина Н. Адаптація дітей раннього віку до перебування в ДНЗ. Семінар-тренінг для вихователів та помічників вихователів / Н. Дмитришина // Психолог. ‒ №3. ‒ 2008. ‒ С. 7-10. 4. Кузьменко В.У. Зміст та організація роботи психолога дошкільного закладу: Методичні матеріали. ‒ К.: Навчальні посібники, 1997. – 40 с. 5. Таємниці адаптації. Психологічні особливості дітей дошкільного віку. Третій рік життя [Текст] / авт.-уклад. О.С. Нурєєва, З.І. Шейнфельд. – Х.: Вид. група «Основа»: «Тріада+», 2008. – 160 с. citation: Остапчук, О. В., Сорочинська, О. А. (2016) Вплив типу темпераменту дитини на процес адаптації до умов ДНЗ. Сучасні тенденції і пріоритети компетентнісмного підходу в підготовці майбутніх фахівців дошкільної та початкової освіти: збірник науково-методичних праць. с. 145-149. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27126/1/%D0%9E%D1%81%D1%82%D0%B0%D0%BF%D1%87%D1%83%D0%BA%20%D0%9E%D0%BB%D0%B5%D0%BD%D0%B0%20%2C%20%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0%20%D0%9E%D0%BA%D1%81%D0%B0%25B.pdf