relation: http://eprints.zu.edu.ua/27136/ title: Спонсорство як інструмент маркетингу creator: Клімова, І. О. creator: Дударчик, В. subject: H Соціальні науки (Загальне) date: 2018-04 type: Доповідь на конференції або симпозіумі type: PeerReviewed format: pdf language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/27136/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%94%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%B8%D0%BA.PDF identifier: Клімова, І. О., Дударчик, В. (2018) Спонсорство як інструмент маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка. language: ukraine