eprintid: 27136 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1653 dir: disk0/00/02/71/36 datestamp: 2018-06-11 12:32:15 lastmod: 2018-06-11 12:32:15 status_changed: 2018-06-11 12:32:15 type: conference_item metadata_visibility: show title: Спонсорство як інструмент маркетингу language: ukraine creators_name: Клімова, І. О. creators_name: Дударчик, В. ispublished: pub subjects: H1 divisions: sch_ecm full_text_status: public pres_type: paper date: 2018-04 date_type: published pagerange: 31-33 event_title: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.» event_location: ЖДУ ім І.Франка event_dates: 24-26 квітня 2018 року event_type: conference refereed: TRUE citation: Клімова, І. О., Дударчик, В. (2018) Спонсорство як інструмент маркетингу. In: VIІІ Міжвузівська студентська науково-практична інтернет-конференція «Актуальні проблеми менеджменту та маркетингу в ХХІ ст.», 24-26 квітня 2018 року, ЖДУ ім І.Франка. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27136/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F_%D0%94%D1%83%D0%B4%D0%B0%D1%80%D1%87%D0%B8%D0%BA.PDF