%0 Journal Article %A Гречуха, І. А. %D 2018 %F zu2:27144 %I ЖДУ імені І. Ф. %J Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції %P 33-35 %T Психологічні особливості розвитку емпатії літературно обдарованих старшокласників %U http://eprints.zu.edu.ua/27144/ %V 3 %X До вивчення проблеми розвитку дитячої обдарованості, у тому числі і літературної, долучилися як вітчизняні, так і зарубіжні психологи. Одними з перших, хто досліджував розвиток дитячої літературної творчості, були Х. Гізе, В.С. Соловйов, І. Гаупп, В. Штерн, Л.С. Виготський. В 60-70-ті роки своє продовження досліджувана проблема знайшла у працях П.І. Мазура, В.П.Ягункової; в 70-80-ті роки в роботах Н.Б. Берхіна, О.О. Мелік- Пашаєвого, З.М. Новлянської .