eprintid: 27144 rev_number: 16 eprint_status: archive userid: 5886 dir: disk0/00/02/71/44 datestamp: 2018-06-13 17:08:32 lastmod: 2018-06-13 17:08:32 status_changed: 2018-06-13 17:08:32 type: article metadata_visibility: show title: Психологічні особливості розвитку емпатії літературно обдарованих старшокласників language: ukraine abstract: До вивчення проблеми розвитку дитячої обдарованості, у тому числі і літературної, долучилися як вітчизняні, так і зарубіжні психологи. Одними з перших, хто досліджував розвиток дитячої літературної творчості, були Х. Гізе, В.С. Соловйов, І. Гаупп, В. Штерн, Л.С. Виготський. В 60-70-ті роки своє продовження досліджувана проблема знайшла у працях П.І. Мазура, В.П.Ягункової; в 70-80-ті роки в роботах Н.Б. Берхіна, О.О. Мелік- Пашаєвого, З.М. Новлянської . creators_name: Гречуха, І. А. creators_id: irina_greczucha@mail.ru ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції volume: 3 publisher: ЖДУ імені І. Ф. pagerange: 33-35 refereed: TRUE citation: Гречуха, І. А. (2018) Психологічні особливості розвитку емпатії літературно обдарованих старшокласників. Особистісне зростання: теорія і практика.Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-ї Всеукраїнької (з міжнародною участю) науково-практичної інтернет-конференції, 3. с. 33-35. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27144/1/Grechuha.pdf