%0 Journal Article %A Тичина, І. М. %D 2018 %F zu2:27166 %I ЖДУ імені І. Ф. %J Особистісне зростання: теорія і практика. Збірник наукових праць за матеріалами ІІІ-Ї Всеукраїнської (з міжнародною участю) Науково-практичної інтернет-конференції %N 3 %P 134-136 %T Рефлексія досвіду навчально-професійної діяльності як ресурс особистісного розвитку майбутніх психологів %U http://eprints.zu.edu.ua/27166/ %X Сучасні реалії життя та рівень психологічної допомоги, якого потребує суспільство, висувають нові вимоги до фахової підготовки майбутніх психологів. Метою навчального процесу стають не лише знання і уміння (які є програмними результатами навчання), а й загальні та спеціальні фахові компетентності випускників психологічних спеціальностей (які передбачають рефлексивне ставлення до власної навчально-професійної діяльності). Таким чином підкреслюється важливість не лише теоретичної підготовки майбутніх спеціалістів, а й її практична спрямованість та свідоме ставлення до цього процесу з боку суб‘єкта навчально-професійної діяльності.