eprintid: 2719 rev_number: 24 eprint_status: archive userid: 258 dir: disk0/00/00/27/19 datestamp: 2009-09-25 11:42:33 lastmod: 2015-08-14 19:20:53 status_changed: 2009-09-25 11:42:33 type: article metadata_visibility: show item_issues_count: 0 title: Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики language: ukraine abstract: У статті аналізується одна з головних проблем компетентнісного підходу – створення технології формування професійної компетентності вчителя інформатики та педагогічних умов її формування. На основі контент-аналізу визначаються поняття "компетентність", "професійна компетентність". Виділено критерії, показники та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики creators_name: Сікора, Я. Б. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_ami full_text_status: public date: 2008 date_type: published publication: Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка number: 42 pagerange: 154-159 refereed: TRUE related_url_url: http://cvit-2008.inkit.net related_url_type: org citation: Сікора, Я. Б. (2008) Критерії та рівні сформованості професійної компетентності майбутнього вчителя інформатики. Вісник Житомирського державного університету імені Івана Франка (42). с. 154-159. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/2719/1/Vip42_.pdf