eprintid: 27306 rev_number: 20 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/73/06 datestamp: 2018-07-27 10:32:30 lastmod: 2018-07-27 10:32:30 status_changed: 2018-07-27 10:32:30 type: article metadata_visibility: show title: Наступність у навчанні природознавства дошкільного навчального закладу і початкової школи language: ukraine creators_name: Осадчук, К. Р. creators_name: Сорочинська, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2015 date_type: published publication: Materiały XI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Europejska nauka XXI powieką - 2015”. Pedagogiczne nauki volume: 11 publisher: Przemyśl. Nauka I studia pagerange: 22-24 refereed: TRUE referencetext: 1. Алькема С.Я. Проблеми наступності у навчанні з переходом учнів із початкової в середню ланку [Електронний ресурс]: Стаття – Режим доступу: http://alkema0213.blogspot.com/2013/03/blog-post_2393.html 2. Гончаренко С.У. Український педагогічний словник. - К.: Либідь, 1997. - 375с. 3. Горопаха Н.М. Методика ознайомлення дітей з природою: Хрестоматія. – К: Видавничий Дім «Слово», 2012. – 429 с. 4. 6. Проскура О.В. Психологічна підготовка вчителя до роботи з першокласниками: Навч. посібник / О.В. Проскура. – К., 1998 – 199 с. citation: Осадчук, К. Р., Сорочинська, О. А. (2015) Наступність у навчанні природознавства дошкільного навчального закладу і початкової школи. Materiały XI Międzynarodowej naukowi-praktycznej konferencji “Europejska nauka XXI powieką - 2015”. Pedagogiczne nauki, 11. с. 22-24. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27306/1/%D0%9E%D1%81%D0%B0%D0%B4%D1%87%D1%83%D0%BA_%D0%A1%D0%BE%D1%80%D0%BE%D1%87%D0%B8%D0%BD%D1%81%D1%8C%D0%BA%D0%B0.pdf