eprintid: 27328 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4552 dir: disk0/00/02/73/28 datestamp: 2018-07-16 12:19:06 lastmod: 2018-07-16 12:19:06 status_changed: 2018-07-16 12:19:06 type: article metadata_visibility: show title: Sponsorship as an element of marketing strategy language: english creators_name: Dudarchyk, V. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук publisher: Житомир: Видавництво ФО-П Левковець Н.М. refereed: TRUE citation: Dudarchyk, V. (2018) Sponsorship as an element of marketing strategy. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27328/1/Dudarchyk_doc.pdf