eprintid: 27358 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 65 dir: disk0/00/02/73/58 datestamp: 2018-08-25 20:39:47 lastmod: 2018-08-25 20:49:33 status_changed: 2018-08-25 20:39:47 type: article metadata_visibility: show title: Future Chemists’ Experimental Competence Formation language: english creators_name: Анічкіна, О. В. creators_name: Авдєєва, О. Ю. creators_name: Євдоченко, О. С. ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_che full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України number: 4 publisher: Південний науковий Центр НАПН України pagerange: 65-72 refereed: TRUE issn: 2311-8466 referencetext: 1. Волкова Н.П. Педагогіка: посібник для студентів вищих навчальних закладів / Н. П. Волкова. – К. : Видавничий центр «Академія», 2002. – 576 с. 2. Волошина М.С. Профессиональная инкультурация в образовании: теория и практика: Монография / М. С. Волошина. – Новокузнецк : ИПК, 2001. – 114 с. 3. Галатюк М.Ю. Формування експериментальної компоненти у контексті розвитку навчальнопізнавальної компетентності старшокласників / М. Ю. Галатюк // Збірник наукових праць Кам’янецьПодільського національного університету імені Івана Огієнка. Серія педагогічна. Вип. 16 : Формування професійних компетентностей майбутніх учителів фізико-технологічного профілю в умовах євроінтеграції. – Кам’янець-Подільський : Кам’янецьПодільський національний університет імені Івана Огієнка, 2010. – С. 143-145. 4. Грабовий А. К. Теоретико-методичні засади навчального хімічного експерименту в загальноосвітніх навчальних закладах : [монографія] / А. К. Грабовий. – Черкаси : ЧНУ імені Богдана Хмельницького, 2012. – 376 с. 5. Гулай, О. І. Теоретико-методичні основи професійної підготовки майбутніх фахівців будівельного профілю в умовах неперервної освіти : автореферат. д-ра пед. наук, спец.: 13.00.04 - теорія і методика професійної освіти / О. І. Гулай. – Вінниця : Вінницький держ. пед. ун-т ім. М. Коцюбинського, 2016. – 40 с. 6. Лебедев О.Е. Компетентностный подход в образовании / О.Е. Лебедев / Школьные технологии. – 2004. – № 5. – С. 3-12. 7. Немов Р.С. Психология: Учеб. для студ. высш. пед. учеб. заведений: в 3 кн. / Р.С. Немов. – 4-е изд. – М.: ВЛАДОС, 2001. – Кн. 3: Психодиагностика. Введение в научное психологическое исследование с элементами математической статистики. – 640 с. 8. Ніколаєва І.М. Експериментальна перевірка ефективності методичної системи формування компетентності в хімії майбутніх бакалварів технології медичної діагностики та лікування у вищих медичних навчальних закладах України / І.М. Ніколаєва // Science Rise: Pedagogical Education. 2018. № 3 (28). С. 38–40. doi: 10.15587/2519-4984.2018.127406 9. Пометун О.І. Формування громадянської компетентності: погляд з позиції сучасної педагогічної науки / О.І. Пометун // Вісник програм шкільних обмінів. – 2005. – № 23. – С. 18–20. 10. Професійна етика вчителя: час і вимоги / за ред. Б.М. Жебровського, Л.М. Ващенко. − К. : Ірпінь, 2000. − 257 с. 11. Руденко Т. Б. Формирование дидактикометодической компетентности будущего учителя начальных классов в современных условиях: дис. канд. пед. наук. 13.00.04 / Т. Б. Руденко. – Волгоград, 1999. – 181 с. 12. Скарбич С.Н. Формирование исследовательских компетенций учащихся в процессе обучения решению планиметрических задач: [учеб. пособие] / С.Н. Скарбич – М. : ФЛИНТА, 2011. – 194 с. 13. Шапошников К. В. Контекстный подход в процессе формирования профессиональной компетентности будущих лингвистов-переводчиков : автореф. дис. на соискание научн. степени канд. пед. наук : спец. 13.00.08 «Теория и методика профессионального образования» / К. В. Шапошников. – Йошкар-Ола, 2006. – 26 с. 14. Fethiye Karslı, Fatma Yaman, Alipaşa Ayas. Prospective chemistry teachers’ competency of evaluation of chemical experiments in terms of science process skills / Karslı Fethiye, Yaman Fatma, Ayas Alipaşa // Procedia - Social and Behavioral Sciences. – 2010. – Vol. 2. – Issue 2. – P. 778-781. doi: org/10.1016/j.sbspro.2010.03.101 15. Hesse-Biber S. The problems and prospects in the teaching of mixed methods research / S. Hesse-Biber // International Journal of Social Research Methodology. – 2015. –Vol. 18. – Issue 5. – P. 463–477. doi: 10.1080/13645579.2015.1062622 16. Horakova T., Houska M. On Improving the Experiment Methodology in Pedagogical Research / T. Horakova, M. Houska // International Education Studies. – 2014. – Vol. 7. – Issue 9. – Р. 84–98. doi: 10.5539/ies.v7n9p84 17. Walliman N. Research methods the basics / N. Walliman. – London-New York: Routledge, Taylor & Francis Group, 2011. – 190 p. 18. Yannik Tolsdorf, Silvija Markic. Exploring Chemistry Student Teachers’ Diagnostic Competence—A Qualitative Cross-Level Study / Tolsdorf Yannik, Markic Silvija // Education Sciences — Open Access Journal. 2017, Vol.7, Issue 86; doi:10.3390/educsci7040086 citation: Анічкіна, О. В., Авдєєва, О. Ю., Євдоченко, О. С. (2018) Future Chemists’ Experimental Competence Formation. Наука і освіта. Науково-практичний журнал Південного наукового центру НАПН України (4). с. 65-72. ISSN 2311-8466 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27358/1/8.pdf