eprintid: 27388 rev_number: 13 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/73/88 datestamp: 2018-09-07 11:00:50 lastmod: 2018-09-07 11:00:50 status_changed: 2018-09-07 11:00:50 type: article metadata_visibility: show title: Використання комп’ютера на уроках української мови: проблеми та перспективи language: ukraine abstract: У рамках дії компетентнісної парадигми в освіті, з погляду сучасних мовознавців, на уроках української мови необхідно формувати мовні компетенції учнів; виробляти практичні навички володіння культурою мови, уміння користуватися словниками та іншою літературою; прищеплювати мовний смак, формувати лінгвістичні компетенції учнів, розширюючи їх знання про українську мову як багатофункціональну знакову систему й суспільне явище, виробляти лінгвокультурознавчу компетенцію, формуючи цілісне уявлення про мову як національно-культурний феномен, вдосконалювати вміння й навички самостійної роботи з навчально-науковим текстом keywords: комп'ютерні технології, комперенція, культура мови creators_name: Гордієнко, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB2300 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2017 date_type: published publication: Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: збірник наукових праць / за заг. ред. проф. С.С. Вітвіцької, доц. Н.Є. Колесник volume: 1 publisher: ФОП «Н.М.Левковець» pagerange: 39-42 refereed: TRUE citation: Гордієнко, О. А. (2017) Використання комп’ютера на уроках української мови: проблеми та перспективи. Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: збірник наукових праць / за заг. ред. проф. С.С. Вітвіцької, доц. Н.Є. Колесник, 1. с. 39-42. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27388/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%202.pdf