%0 Journal Article %A Портницька, Н. Ф. %A Савиченко, О. М. %A Майстренко, Т. М. %D 2018 %F zu2:27392 %I Warsawa-Кyiv; PAN-Gnosis %J Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk %K травма, посттравматичний стресовий розлад, стигматизація, тренінг trauma, post-traumatic stress disorder, stigmatization, training %P 395-406 %T Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів %U http://eprints.zu.edu.ua/27392/ %V ІІІ %X В умовах військового конфлікту виникає необхідність надання психологічної допомоги не учасникам бойових дій, але й дітям, чиї батьки є учасниками АТО. У статті представлено опис соціальних стереотипів відносно образів військовослужбовців та ПТСР. Стигматизація ПТСР зумовлює необхідність проведення додаткової психоедукаційної роботи з учителями. Представлено опис тренінгу для вчителів, що працюють із дітьми з ознаками ПТСР, а також з дітьми, які проживають із батьками, що долають наслідки травми. Впровадження тренінгу сприяє поглибленню уявлень вчителями про психологічний зміст ПТСР, зміні емоційного фону сприймання цього психічного розладу та формуванню більшого емоційного включення.