eprintid: 27392 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 1397 dir: disk0/00/02/73/92 datestamp: 2018-09-13 21:06:23 lastmod: 2018-09-13 21:06:23 status_changed: 2018-09-13 21:06:23 type: article metadata_visibility: show title: Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів language: ukraine abstract: В умовах військового конфлікту виникає необхідність надання психологічної допомоги не учасникам бойових дій, але й дітям, чиї батьки є учасниками АТО. У статті представлено опис соціальних стереотипів відносно образів військовослужбовців та ПТСР. Стигматизація ПТСР зумовлює необхідність проведення додаткової психоедукаційної роботи з учителями. Представлено опис тренінгу для вчителів, що працюють із дітьми з ознаками ПТСР, а також з дітьми, які проживають із батьками, що долають наслідки травми. Впровадження тренінгу сприяє поглибленню уявлень вчителями про психологічний зміст ПТСР, зміні емоційного фону сприймання цього психічного розладу та формуванню більшого емоційного включення. keywords: травма, посттравматичний стресовий розлад, стигматизація, тренінг trauma, post-traumatic stress disorder, stigmatization, training creators_name: Портницька, Н. Ф. creators_name: Савиченко, О. М. creators_name: Майстренко, Т. М. creators_id: N_Portnytska@ua.fm ispublished: pub subjects: BF divisions: sch_soa full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk volume: ІІІ publisher: Warsawa-Кyiv; PAN-Gnosis pagerange: 395-406 refereed: TRUE citation: Портницька, Н. Ф., Савиченко, О. М., Майстренко, Т. М. (2018) Тренінгові техніки як засіб подолання стигматизації ПТСР у свідомості вчителів. Posttraumatic Stress Disorder: adults, children and families in a war situation – Internftional scientific and practical edition \ edit.; I.Manokha, H.Sobchuk, ІІІ. с. 395-406. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27392/1/%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%82%D0%BD%D0%B8%D1%86%D1%8C%D0%BA%D0%B0-%D0%A1%D0%B0%D0%B2%D0%B8%D1%87%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D0%9C%D0%B0%D0%B9%D1%81%D1%82%D1%80%D0%B5%D0%BD%D0%BA%D0%BE-%D1%81%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F.pdf