%0 Journal Article %A Сорочинська, О. А. %A Павлюченко, О. В. %A Халімончук, Н. О. %D 2018 %F zu2:27400 %I Херсон: Видавничий дім «Гельветика» %J Зб. наук. праць «Педагогічні науки» %K режим дня, дошкільний навчальний заклад, формування здоров’я, процеси життєдіяльності, складові режиму дня, дошкільники. %P 81-86 %T Режим дня як основа формування здоров’я та гармонійного розвитку дітей дошкільного віку у курсі «Вікова фізіологія та валеологія» %U http://eprints.zu.edu.ua/27400/ %V 1 %X У статті теоретично обґрунтовано проблему дотримання режиму дня як основи формування здоров’я та розвитку дітей дошкільного віку. Проаналізовано сутність понять «режим» та «режим дня». Окреслено основні вимоги до його побудови у дошкільній практиці, та обґрунтовано їх із позиції вікових фізіологічних особливостей розвитку дитячого організму. Відповідно до процесів життєдіяльності дошкільників виокремлено складові режиму дня та здійснено їх детальну характеристику.