%0 Journal Article %A Гордієнко, О. А. %D 2016 %F zu2:27418 %I Ніжин %J Наукові записки / Ніжинський державний університет імені Миколи Гоголя / Психолого-педагогічні науки. – П'яті Бугайківські читання %K професійна підготовка студентів, майбутні учителі, зарубіжна література, літературне читання %P 125-131 %T Професійна підготовка студентів – майбутніх учителів початкової ланки загальноосвітньої школи до викладання зарубіжної літератури на уроках літературного читання %U http://eprints.zu.edu.ua/27418/ %X У статті розглянуто актуальні проблеми формування професійної готовності студентів – майбутніх учителів початкової школи до викладання зарубіжної дитячої літератури на уроках читання як засобу вдосконалення їх педагогічної майстерності. Майбутні вчителі початкових класів не завжди мають належний рівень професійної готовності до такої роботи, у той час як її запровадження виявляється доцільним для формування особистості широкого кругозору, обізнаної з культурою інших країн. Професійна готовність визначається автором як своєрідний комплекс компонентів, де провідну роль відіграє насамперед знання предмету викладання і сформованість умінь і навичок, які з’являться в молодших школярів. З метою здійснення методичної допомоги студентам-практикантам здійснено теоретичний аналіз досліджуваної проблеми і подано її теоретичні засади, запропоновано відповідні методичні рекомендації, окреслено перспективи подальших досліджень в означеній галузі.