eprintid: 27429 rev_number: 14 eprint_status: archive userid: 1500 dir: disk0/00/02/74/29 datestamp: 2018-10-06 15:50:24 lastmod: 2018-10-06 15:50:24 status_changed: 2018-10-06 15:50:24 type: article metadata_visibility: show title: Аналіз проблем та перспектив впровадження оздоровчо-рекреаційної діяльності старшокласників в умовах загальноосвітнього навчального закладу language: ukraine abstract: У статті визначено основні чинники, що лімітують впровадження оздоровчо-рекреаційної діяльності у загальноосвітніх навчальних закладах, проаналізовано ряд документів планування оздоровчо-рекреаційної діяльності для старшокласників в умовах загальноосвітніх навчальних закладів. Аналіз яких свідчить про авторитаризм при розробці плану заходів позакласної роботи з фізичного виховання, використанні заходів, що є неефективними саме у залученні старшокласників до позакласної роботи з фізичного виховання. Як засвідчує аналіз документальних матеріалів, організовані форми фізичного виховання, передбачені шкільним планом, складають в середньому 22 % добової потреби старшокласника у руховій активності, що значно менше рекомендованих фізіологічних норм. Для забезпечення рухової активності школярам необхідні додаткові заняття фізичними вправами. З метою підвищення ефективності процесу фізичного виховання в школі, враховуючи мотиви та інтереси старшокласників, матеріально-технічну базу шкіл, для покращення показників самопочуття, активності та настрою, збільшення обсягу рухової активності запропонована технологія проектування оздоровчо-рекреаційної діяльності в процес фізичного виховання. Основною метою технології є підвищення ефективності організації фізкультурно-оздоровчої та рекреаційної діяльності для старшокласників в умовах школи. Запропонована до впровадження технологія проектування оздоровчо-рекреаційної діяльності в процес фізичного виховання, містить три рівні. Важливим етапом впровадження технології проектування позакласної роботи є можливість її практичної реалізації в умовах школи. Запропонована до впровадження варіативна рекреаційно-оздоровча програма, яка орієнтована на максимальний рівень задоволення потреб та інтересів старшокласників, формуванню в них свідомої потреби для систематичних занять фізичними вправами, відноситись до власного здоров’я як до особистісно-соціальної цінності. keywords: старшокласники, оздоровчо-рекреаційна діяльність, загальноосвітні навчальні заклади creators_name: Андрєєва, О. В. creators_name: Ковальова, Н. creators_name: Хрипко, І. В. ispublished: pub subjects: AZ divisions: sch_the full_text_status: public date: 2018-05-24 date_type: published publication: Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич number: 5 publisher: Житомир : ФОП Євенок О. О. pagerange: 11-18 refereed: TRUE issn: 2071-5285 citation: Андрєєва, О. В., Ковальова, Н., Хрипко, І. В. (2018) Аналіз проблем та перспектив впровадження оздоровчо-рекреаційної діяльності старшокласників в умовах загальноосвітнього навчального закладу. Фізична культура, спорт та здоров’я нації : зб. наук. праць. / гол. ред. В. М. Костюкевич (5). с. 11-18. ISSN 2071-5285 document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27429/1/01.pdf