eprintid: 27445 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/74/45 datestamp: 2018-09-30 10:47:18 lastmod: 2018-09-30 10:47:18 status_changed: 2018-09-30 10:47:18 type: teaching_resource metadata_visibility: show title: Порівняльна дошкільна педагогіка language: ukraine abstract: Метою курсу є ознайомлення майбутніх професіоналів з загальними і відмінними рисами і тенденціями педагогічних теорій і практик виховання і навчання дітей дошкільного віку в різних країнах світу, з урахуванням їх історичних, економічних та національних особливостей. learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2014 date_type: published referencetext: Вознюк О. В. Нова парадигма розвитку мовлення та навчання читання дітей дошкільної та початкової ланок / О. В Вознюк., Т.С. Гужанова // Вісник Житомирського державного університету. – 2016. – Вип. 4 (86). – С. 46-50. 2. Вознюк А.В. К вопросу о новой парадигме дошкольного образования // Нові технології навчання: наук.-метод.зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2016. – Випуск 89. – Частина 2. – С. 55-66. 3. Voznyuk A.V. A new paradigm of preschool education // Нові технології навчання: наук.-метод.зб. / Інститут інноваційних технологій і змісту освіти МОН України. – Київ, 2016. – Випуск 89. – Частина 1. – Р. 67-76. 4. Вознюк О.В. Розвиток особистості педагога в умовах цивілізаційних змін: теорія і практика : Монографія. – Житомир: Вид-во ЖДУ імені Івана Франка, 2013. – 608 с. 5. Вознюк О.В. Місце казки в дошкільній освіті // Модернізація змісту дошкільної освіти в контексті сучасних вимірів. - Хмельницький: ХГПА, 2014. – С. 38-42. 6. Вознюк А.В. Новая парадигма психокоррекционной работы с "детьми солнца" и "детьми дождя" // Актуальные проблемы начального, дошкольного и специального образования в условиях модернизации / под. ред. Т.Ю.Макашиной, О.Б. Широких. – Государственный социально-гуманитарный університет. – Коломна. – ГСГУ, 2015. – С. 267-273. 7. Вознюк О.В. Роль казки у процесі викладання математики // Сучасні технології формування логіко-математичної компетентності в дітей дошкільного і молодшого шкільного віку / за заг. Ред.. Н.Ю.Рудницької, Н.П. Тарнавської, Ю.М. Мурашевич. – Житомир: ФОП Левковець М.П., 2015. – С. 17-21. 8. Вознюк О. Особливості організації навчально-виховного процесу з інклюзивного навчання у дошкільних навчальних закладах / О.В.Вознюк // Освіта дітей з особливими потребами : від інституалізації до інклюзії // Зб.тез доп. Вінниця : ТОВ фірма "Планер", 2016. – С. 67-69. 9. Вознюк О.В. Основна мета розвитку дитини дошкільного віку – формування творчого парадоксального сприйняття дійсності // Професійна освіта в умовах інтеграційних процесів: теорія і практика: зб.наук.праць /за ред. С.С.Вітвицької, Н.Є.Колесник. – Житомир: ФО-П "Н.П.Левковець", 2017. – Ч. 1. – 312 с. – С. 29-32. 10. Вознюк А.В. Новое понимание дошкольного воспитания // Актуальные проблемы начального, дошкольного и специального образования в условиях модернизации / под ред. Т. Ю. Макашиной, О. Б. Широких. – Государственный социально-гуманитарный университет. – Коломна: ГСГУ, 2017. – 356 с. – С. 21-25. 11. Вознюк О.В. Нова парадигма моделювання та розвитку історико-педагогічного процесу: монографія. – Житомир : Вид-во ЖДУ ім. І. Франка, 2014 – 550 с. 12. Вознюк А.В. Новая холистическая парадигма образования: содержание, цели, средства / А.В.Вознюк // Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Спецвипуск. – Вінниця-Київ, 2015. – С. 22-32. 13. Вознюк О.В. Основні аспекти постнекласичної педагогіки // Проблеми освіти: збірник наукових праць. – Київ, 2015. – №. 85. – Спецвипуск. – С. 21-31. 14. Вознюк О.В. Системно-цільовий аспект холістичної парадигми освіти // Педагогічна освіта: Теорія і практика. Психологія. Педагогіка : зб. наук. пр. / Київ. ун-т ім. Б. Грінченка / редкол. : Огнев’юк В.О., Хоружа Л.Л. [та ін.]. — К. : Київ. ун-т ім. Б. Грінченка, 2016. - № 25. - С. 4-10. 15. Вознюк О.В. Професійний розвиток педагога в Польщі та провідних країнах світу / О.В. Вознюк // Українська Полоністика. – Вип. 9. – Житомир, 2012. – С. 176–185. 16. Вознюк О. В. Системне узагальнення концептуальних підходів до професійно-педагогічної підготовки: здобутки польських та українських науковців / О.В. Вознюк // Українська Полоністика. – Вип. 8. – Житомир, 2011. – С. 96–107. 17. Вознюк О.В. Система цільових орієнтирів сучасної освіти // Вісник Київського національного університету імені Тараса Шевченка. – 2017. – № 1 (5). – С. 18-21. 18. Voznyuk A. A New paradigm of psychotherapy correction (rehabilitation) of the children with special needs // American Journal of Fundamental, Applied & Experimental Research. – 2017. – 3 (6). – Р. 86-92. 19. Вознюк О.В. Орхестичне виховання як музично-театралізована діяльність: пошук універсального засобу розвитку дітей та молоді / О.В. Вознюк, Л.Ф. Маловицька // Актуальні питання мистецької педагогіки : зб. наук. праць / гол. ред. І. М. Шоробура. – Хмельницький ФОП Стрихар А.М., 2018. – Вип. 7. – С. 18-24. ISSN 2413-5402 20. Вознюк А.В. Система аксиом педагогики и образования: монография. – Житомир: Lambert Academic Publlishing, 2018. – 160 с. pedagogic_type: case citation: Вознюк, О. В. (2014) Порівняльна дошкільна педагогіка. [Навчальний матеріал] document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27445/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%9F%D0%BE%D1%80%D1%96%D0%B2%D0%BD_%D0%B4%D0%BE%D1%88%D0%BA_%D0%BF%D0%B5%D0%B4%D0%B0%D0%B3%D0%BE%D0%B3%D1%96%D0%BA%D0%B0_%D0%9B%D0%B5%D0%BA%D1%86%D0%B8%D0%B8.pdf