relation: http://eprints.zu.edu.ua/27449/ title: Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності creator: Бірук, Н. П. subject: LB2300 Вища освіта subject: LC Спеціальні аспекти освіти description: статті проаналізовано вживання дефініції «педагог- дослідник» і складність її однозначного тлумачення. Розглянуто проблему одночасного поєднання педагогічної та дослідницької діяльності у шкіль- ному середовищі. Акцентована увага на наукових підходах, на які має опиратися педагог вищої школи у своїй професійній діяльності для досяг- нення позитивних результатів. На основі аналізу наукових джерел описано рівні втілення педагогом дослідницьких проектів. Проведений діагносту- вальний етап експериментальної роботи серед представників українських науково-педагогічних шкіл дав змогу виокремити професійні, дослідницькі й особистісні групи характеристик педагога-дослідника. Усі категорії досліджуваних зійшлися на думці, що основними характерними рисами педагога-дослідника є креативність, професіоналізм і готовність до самовдосконалення, що і допомогло авторові сформулювати визначення категорії «педагог-дослідник» та зʼясувати ефективні показники його професійної діяльності. date: 2018 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/27449/1/%D0%91%D1%96%D1%80%D1%83%D0%BA_%D0%94%D1%80%D0%BE%D0%B3%D0%BE%D0%B1%D0%B8%D1%87.pdf identifier: Бірук, Н. П. (2018) Педагог-дослідник: окреслення дефініції та особливості діяльності. Людинознавчі студії: зб. наук. праць ДДПУ імені Івана Франка. Серія «Педагогіка» (6/38). с. 38-48. relation: https://doi.org/10.24919/2313-2094.6/38.119575 language: ukraine