eprintid: 27565 rev_number: 8 eprint_status: archive userid: 1079 dir: disk0/00/02/75/65 datestamp: 2018-10-11 10:28:17 lastmod: 2018-10-11 10:34:52 status_changed: 2018-10-11 10:28:17 type: article metadata_visibility: show title: Дослідження мотивації та професійного визначення учнів КЗ «Житомирський обласний ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради language: ukraine creators_name: Мельниченко, Р. К. creators_name: Гамза, Б. В. ispublished: pub subjects: LB1603 divisions: sch_zoo full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Біологічні дослідження – 2018 publisher: Житомир: ПП "Рута" pagerange: 433-434 refereed: TRUE referencetext: 1.Зеер Э. Ф. Прoфoриентoлoгия : Теoрия и практика : учеб. пoсoб. для высшейшкoлы / Э. Ф. Зеер, A. М. Пaвлoвa, Н. O.Сaдoвникoвa. – М.: Aкaдемический прoект: Фoнд «Мир», 2008. – 190 с. 2.Клiмoвa Н. Прoфiльнe нaвчaння – шлях дo мaйбутньoї прoфeсiї / Н. Клiмoвa // Дир. шк., лiцeю, гiмнaзiї. – 2013. – ғ 5. – С. 36 – 44. 3.Кoчeргa O. Aдaптaцiя учнiв 10 клaсiв дo прoфiльнoгo нaвчaння: психoлoг.супрoвiд / Oксaнa Кoчeргa // Психoлoг. Шкiльний свiт : всeукр. гaз. – 2010. – ғ 27/28. – С. 40– 51. 4.Oпрoсник прoфессиoнaльных склoннoстей / Резaпкинa Г. В. Oтбoр впрoфильные клaссы. – М. : Генезис, 2006. – 124 с. 5.Прaктикум пo дифференциaльнoй психoдиaгнoстике прoфессиoнaльнoйпригoднoсти: Учебнoе пoсoбие / пoд oбщ. ред. В. A. Бoдрoвa. – М.: ПЕР СЭ, 2003. – 768 с. citation: Мельниченко, Р. К., Гамза, Б. В. (2018) Дослідження мотивації та професійного визначення учнів КЗ «Житомирський обласний ліцей-інтернат для обдарованих дітей» Житомирської обласної ради. Біологічні дослідження – 2018. с. 433-434. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27565/1/433-434.pdf