eprintid: 27579 rev_number: 11 eprint_status: archive userid: 4552 dir: disk0/00/02/75/79 datestamp: 2018-10-12 10:57:53 lastmod: 2018-10-12 10:57:53 status_changed: 2018-10-12 10:57:53 type: article metadata_visibility: show title: Theoretical model of developing progress motivation of students with different professional experience language: english creators_name: Lushchyk, A. ispublished: pub subjects: LB2300 divisions: kaf_in_mov full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук publisher: Житомир: Видавництво ФО-П Левковець Н.М. refereed: TRUE citation: Lushchyk, A. (2018) Theoretical model of developing progress motivation of students with different professional experience. Іншомовна компетентність – платформа професійного розвитку в ХХІ столітті: збірник матеріалів ІV Міжнародної науково-практичної студентської конференції для студентів немовних спеціальностей: Житомир, 18 квітня 2018 р. / за заг. ред. Н.М. Андрійчук. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27579/1/Lushchyk_doc.pdf