%0 Journal Article %A Вознюк, О. В. %A Аргіропоулос, Дімітріс %A Коновальчук, І. І. %D 2018 %F zu2:27591 %I Хмельницький ХГПА %J Актуальні проблеми інклюзивної освіти в Україні: зб. наук. праць / За матеріалами Всеукраїнського науково-практичного семінару "Микола Дмитрович Ярмаченко і сучасна інклюзивна освіта" %P 6-9 %T Педагогічні ресурси впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми %U http://eprints.zu.edu.ua/27591/ %V 2 %X Початок ХХІ століття характеризується духовно-моральною кризою суспільства, виявляючи компенсаторний процес, спрямований на відродження загальнолюдських ціннісних орієнтацій. Одночасно в педагогічних сферах підвищується інтерес до медико-біологічних засад педагогічного процесу як інструменту не тільки покращення здоров’я учасників освітнього процесу, не тільки засобу формування в них навичок здорового способу життя, але й впровадження в освітню галузь інклюзивної парадигми, що спрямована на інтеграцію дітей з особливими потребами в освітній процес української школи, а також на виявлення здоров’язберігаючих ресурсів педагогічних систем.