relation: http://eprints.zu.edu.ua/27633/ title: Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови creator: Кравець, Валерія creator: Гордієнко, О. А. subject: LB Теорія і практика освіти subject: LB1501 Початкова освіта description: Створення сприятливих умов для навчання і розвитку особистості пов'язане зі здійсненням диференційованого підходу до учнів під час навчального процесу. Адже питання диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до актуальних проблем сучасної школи і є одним із найважливіших із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена об’єктивними причинами. publisher: Житомир: ФОП «Н.М.Левковець» date: 2018 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/27633/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%206.pdf identifier: Кравець, Валерія, Гордієнко, О. А. (2018) Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. с. 79-82. language: ukraine