%0 Journal Article %A Кравець, Валерія %A Гордієнко, О. А. %D 2018 %F zu2:27633 %I Житомир: ФОП «Н.М.Левковець» %J Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун %P 79-82 %T Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови %U http://eprints.zu.edu.ua/27633/ %X Створення сприятливих умов для навчання і розвитку особистості пов'язане зі здійсненням диференційованого підходу до учнів під час навчального процесу. Адже питання диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до актуальних проблем сучасної школи і є одним із найважливіших із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена об’єктивними причинами.