eprintid: 27633 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 261 dir: disk0/00/02/76/33 datestamp: 2018-10-29 12:04:58 lastmod: 2018-10-29 12:04:58 status_changed: 2018-10-29 12:04:58 type: article metadata_visibility: show title: Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови language: ukraine abstract: Створення сприятливих умов для навчання і розвитку особистості пов'язане зі здійсненням диференційованого підходу до учнів під час навчального процесу. Адже питання диференційованого підходу до учнів у процесі навчання належить до актуальних проблем сучасної школи і є одним із найважливіших із загально-дидактичних принципів, необхідність реалізації якого в шкільній практиці зумовлена об’єктивними причинами. creators_name: Кравець, Валерія creators_name: Гордієнко, О. А. ispublished: pub subjects: LB subjects: LB1501 divisions: sch_lin full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун publisher: Житомир: ФОП «Н.М.Левковець» pagerange: 79-82 refereed: TRUE citation: Кравець, Валерія, Гордієнко, О. А. (2018) Диференційований підхід до учнів початкових класів на уроках вивчення частин мови. Підготовка фахівців у контексті становлення Нової української школи / За заг. редакцією В.Є.Литньова, Н.Є.Колесник, Т.В.Завязун. с. 79-82. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27633/1/%D0%A1%D1%82%D0%B0%D1%82%D1%82%D1%8F%206.pdf