relation: http://eprints.zu.edu.ua/27718/ title: Аксіоматичні основи освіти дорослих creator: Вознюк, О. В. subject: B Філософія (Загальне) subject: L Освіта (Загальне) description: Педагогічна аксіоматика – найменш розвинений аспект педагогіки, оскільки педагогіка як наука в цілому користується класичними науковими аксіомами, які відносяться до сфери руху людської думки. Специфічними ж педагогічними аксіомами в силу гуманітарної природи педагогічного знання і його нечіткого характеру можна вважати численні положення (теореми, постулати, парадигми, закони, закономірності, принципи) педагогіки, що мають взаємодоповнювальний характер. publisher: Знання України date: 2018 type: Стаття type: PeerReviewed format: text language: uk identifier: http://eprints.zu.edu.ua/27718/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%90%D0%9A%D0%A1%D0%86%D0%9E%D0%9C%D0%98%20%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%9A%D0%98.pdf identifier: Вознюк, О. В. (2018) Аксіоматичні основи освіти дорослих. Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи: збірник наукових статей / за ред. Кременя В.Г., Никало Н.Г., укл. Аніщенко О.В., Лук’янова Л.Б.. с. 76-80. language: ukraine