eprintid: 27718 rev_number: 12 eprint_status: archive userid: 5935 dir: disk0/00/02/77/18 datestamp: 2018-11-16 07:09:24 lastmod: 2018-11-16 07:09:24 status_changed: 2018-11-16 07:09:24 type: article metadata_visibility: show title: Аксіоматичні основи освіти дорослих language: ukraine abstract: Педагогічна аксіоматика – найменш розвинений аспект педагогіки, оскільки педагогіка як наука в цілому користується класичними науковими аксіомами, які відносяться до сфери руху людської думки. Специфічними ж педагогічними аксіомами в силу гуманітарної природи педагогічного знання і його нечіткого характеру можна вважати численні положення (теореми, постулати, парадигми, закони, закономірності, принципи) педагогіки, що мають взаємодоповнювальний характер. keywords: Педагогічний процес включає розвиток, формування, виховання, які відповідають як трьом формам педагогічного процесу – освіті (розвиток особистості), навчанню (формування фахівця), вихованню (вихованню громадянина), так і трьом аспектам школи як суспільного інституту – сімейній школі (виховання громадянина), середній школі (формування фахівця), вищій школі (розвиток особистості). learntype: lecture semdensity: high creators_name: Вознюк, О. В. creators_id: alexvoz@ukr.net ispublished: pub subjects: B1 subjects: L1 divisions: sch_met full_text_status: public date: 2018 date_type: published publication: Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи: збірник наукових статей / за ред. Кременя В.Г., Никало Н.Г., укл. Аніщенко О.В., Лук’янова Л.Б. publisher: Знання України pagerange: 76-80 refereed: TRUE referencetext: 1. Амонашвили Ш.А. Баллада о воспитании. Донецк, 2008. 93 с. 2. Амонашвілі Ш. Мистецтво родинного виховання. Х.: Школа, 2017. 400 с. 3. Бим-Бад Б.М Аксиомы педагогики URL: http:// dlib. eastview. com/browse /doc/21945389 4. Вознюк А.В. Педагогическая парадоксология: аксиоматический, теоретический, прикладной аспекты : монография. Житомир: Рута. 2016. 622 с. 5. Вознюк А.В. Система аксиом педагогики и образования: монография. Житомир: Lambert Academic Publlishing. 2018. 160 с. 6. Турбовской Я.С. Педагогическая аксиоматика. М.: Издательский центр ИЭТ, ФГНУ ИТИП РАО. 2013. 84 с. 7. Тюнников Ю.С., Мазниченко М.А. Педагогическая мифология: учебное пособие для студентов вузов, обучающихся по пед.специальностям. М.: Гуманитар. изд центр ВЛАДОС. 2004. 352 с. 8. Frankena, William K. Three historical philosophies of education: Aristotle, Kant, Dewey. Chicago: Scott, Foresman. 1965. 216 p. 9. The philosophy and future of graduate education: papers and commentaries delivered at the International Conference on the Philosophy of Graduate Education at the University of Michigan, April 13-15, 1978 / edited by William K. Frankena. – Ann Arbor: University of Michigan Press, 1980. 259 p. citation: Вознюк, О. В. (2018) Аксіоматичні основи освіти дорослих. Концептуальні засади розвитку освіти дорослих: світовий досвід, українські реалії і перспективи: збірник наукових статей / за ред. Кременя В.Г., Никало Н.Г., укл. Аніщенко О.В., Лук’янова Л.Б.. с. 76-80. document_url: http://eprints.zu.edu.ua/27718/1/%D0%92%D0%BE%D0%B7%D0%BD%D1%8E%D0%BA_%D0%90%D0%9A%D0%A1%D0%86%D0%9E%D0%9C%D0%98%20%D0%9F%D0%95%D0%94%D0%90%D0%93%D0%9E%D0%93%D0%86%D0%9A%D0%98.pdf